Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

ATHLETIC PERFORMANCE TRAINING


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

  Πρόγραμμα προπόνησης με στόχο τη βελτίωση της ευκινησίας, της ευλυγισίας, την ανάπτυξη της νευρομυϊκής συναρμογής, της ισορροπίας - ιδιοδεκτικότητας, της δύναμης και της σταθεροποίησης.
  Το πρόγραμμα διαρκεί 6 εβδομάδες με ένα σύνολο 18 προπονήσεων από 20 Ιουνίου έως 29 Ιουλίου με την επίβλεψη και καθοδήγηση του εργοφυσιολόγου Γιώργου Σκόλια.
  Το προπονητικό πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις για την αύξηση της δύναμης με την αντίσταση του σώματος, ασκήσεις ευκινησίας, ασκήσεις ισορροπίας - ιδιοδεκτικότητας, ασκήσεις σταθεροποίησης και ασκήσεις ευλυγισίας.
  Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί στο γυμναστήριο Bodyfit και θα χρησιμοποιηθεί εξοπλισμός όπως:
- Suspension training
- Sandbag
- Kettlebell
- Elastic explosive resistance
- Speed bag
- Medicine ball
- Low pull-up bar
- Fit ball
- Ladder
- Virtual jump rope