Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2011

Ας βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους


  Μετά από 15 μέρες διακοπών επιστρέφω με κάποια γκρίνια που μου την επιβάλλουν κάποιοι με τη συμπεριφορά τους.

1. Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομα μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

  Θα παρακαλέσω λοιπόν στο εξής, όσους θέλουν να αναδημοσιεύουν άρθρα να ακολουθούν τις παρακάτω οδηγίες:
Α) Κάτω από τον τίτλο του άρθρου να υπάρχει η ένδειξη "του Γιώργου Σκόλια"
Β) Να αναδημοσιεύονται μόνο οι πρώτες 3 – 4 γραμμές του άρθρου και άμεσα στη συνέχεια να υπάρχει η ένδειξη "διαβάστε περισσότερα εδώ" με link στο αντίστοιχο άρθρο του παρόντος blog.

2. Θα παρακαλέσω τον επιστήμονα - προγραμματιστή που προσπαθεί συνεχώς να έχει πρόσβαση στον υπολογιστή μου να σταματήσει γιατί με έχει κουράσει και πλέον έχω απευθυνθεί στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, και πραγματικά δεν θέλω να τον πιάσουν και να μάθω ποιος είναι.

3. Ένα πρόγραμμα που μπορεί να δώσω σε έναν αθλητή/τρια είναι προσαρμοσμένο για τα δικά του προβλήματα, τις δικές του ιδιαιτερότητες, το δικό του άθλημα και τη θέση που παίζει, αυτόματα αυτό το κάνει ένα ατομικό πρόγραμμα ασκήσεων που μπορεί σε αυτό το άτομο να έχει πολύ καλά αποτελέσματα αλλά σε κάποιο άλλο άτομο να δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα ακόμη και στην περίπτωση που τα συμπτώματα μοιάζουν αρκετά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση σας

Εύχομαι σε όλους υγεία για τη νέα προπονητική – αγωνιστική περίοδο

Γιώργος Σκόλιας