Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Foam roller - Self Myofascial Release Τechnique

  Δύο ασκήσεις της αυτοεφαρμοζόμενης τεχνικής μυοπεριτονιακής απελευθέρωσης με τη χρήση foam roller.
  Είναι μια τεχνική που οδηγεί σε χαλάρωση και απελευθέρωση της περιτονίας και βοηθά σημαντικά στη μείωση της έντασης στο μυϊκό σύστημα.
  Με τη χρήση του βάρους του σώματός σας μπορείτε να εκτελέσετε αυτο-μασάζ για τη μυοπεριτονιακή απελευθέρωση, καταπραΰνοντας έτσι τους μυϊκούς πόνους, αυξάνοντας παράλληλα τη ροή του αίματος και την κυκλοφορία στους ιστούς.
  Έχει αποδειχθεί ότι η μυοπεριτονιακή απελευθέρωση μπορεί να ανακουφίσει από πόνους των μυών και των αρθρώσεων, όπως το σύνδρομο της λαγονοκνημιαίας ταινίας και της περιοστίτιδας.
  Επίσης συμβάλει στη βελτίωση της ευλυγισίας και του εύρους κίνησης των αρθρώσεων.

video
 
video