Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

4 συμπτώματα αδυναμίας των γλουτιαίων

  Όσο και να φαίνεται σε κάποιους παράξενο, η έλλειψη δύναμης στους γλουτιαίους μπορεί να δημιουργήσει αρκετά προβλήματα που δεν είναι τόσο προφανή.
  Πολλοί αθλητές έχουν τη δύναμη να κάνουν ημικαθίσματα ή άλλες ασκήσεις για τα πόδια με πραγματικά μεγάλα φορτία, αλλά οι γλουτιαίοι τους παρουσιάζουν χαμηλά επίπεδα δύναμης.
  Σε αρκετές περιπτώσεις οι αθλητές αυτοί χρησιμοποιούν για την έκταση του ισχίου περισσότερο τους οπίσθιους μηριαίους κατά την εκτέλεση κινήσεων όπου οι γλουτιαίοι θα έπρεπε να είναι οι κύριοι μύες κίνησης, βάζοντας τους γλουτιαίους σε δεύτερο ρόλο στην έκταση του ισχίου. Αυτό πιθανόν να οφείλεται στη βράχυνση ή την αυξημένη δύναμη των καμπτήρων του ισχίου.

  Τα παρακάτω συμπτώματα μπορεί να προέρχονται από τη μειωμένη δύναμη των γλουτιαίων.

Οσφυαλγία. Η έλλειψη δύναμης για την έκταση του ισχίου από τους γλουτιαίους μπορεί να προκαλέσει υπερβολική οσφυϊκή έκταση, αυξάνοντας σημαντικά τα φορτία στην οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης.
Τραβήγματα ή θλάσεις στους οπίσθιους μηριαίους. Όταν ο βασικός εκτείνοντας του ισχίου (μεγάλος γλουτιαίος) δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στα φορτία, οι οπίσθιοι μηριαίοι φορτώνονται υπερβολικά με αποτέλεσμα να τραυματίζονται.
Πόνος στη εμπρόσθια επιφάνεια του ισχίου. Υπερβολική επιβάρυνση των οπίσθιων μηριαίων σαν εκτείνοντες του ισχίου και πάλι.
Πόνος στην εμπρόσθια επιφάνεια του γόνατος. Λόγω αδυναμίας του μέσου γλουτιαίου.

  Ένας βραχυπρόθεσμος τρόπος για την καταπολέμηση των συμπτωμάτων είναι η αύξηση του εύρους κίνησης στο φυσιολογικό πριν από την προπόνηση και η ενεργοποίηση των γλουτιαίων με ερεθίσματα πάνω από το ελάχιστο που χρησιμοποιείται στις καθημερινές δραστηριότητες με ασκήσεις λειτουργικής προθέρμανσης.
  Μακροπρόθεσμα πρέπει να ελεγχθεί η δύναμη των γλουτιαίων και να ενσωματωθούν στο προπονητικό πρόγραμμα οι κατάλληλες ασκήσεις για την αύξηση της δύναμης των γλουτιαίων και ασκήσεις για τη χαλάρωση των μυών που έχουν υπερφορτωθεί.


Διαβάστε ακόμη 
Απενεργοποιημένοι ή αδύναμοι και βραχυμένοι μύες;