Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

Επιλογή ασκήσεων


  Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για έναν γυμναστή είναι η επιλογή των ασκήσεων που πρέπει να βάλει σε ένα προπονητικό πρόγραμμα.
  Στις μέρες μας αυτό το πρόβλημα φαίνεται να είναι ακόμη πιο δύσκολο, διότι υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές ασκήσεων και τόσα διαφορετικά προπονητικά όργανα και όλοι προσπαθούν να ανακαλύψουν "νέες" ασκήσεις.
  Γεγονός είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα λάθος με τις "νέες" ασκήσεις, αλλά η μεγάλη προσφορά νέων ασκήσεων οδηγεί πολλούς να βάζουν στα προπονητικά προγράμματα παρά πολλές ασκήσεις ή ακόμη χειρότερα ξεχνούν τις παλιές βασικές ασκήσεις και καταλήγουν σε ένα πρόγραμμα παραφουσκωμένο και γεμάτο νεωτερισμούς χωρίς καμιά ιδιαίτερη αξία.
  Αυτό οδηγεί σε προγράμματα που είναι απίστευτα μεγάλα σε διάρκεια και τις περισσότερες φορές σε λάθος κατεύθυνση, όσον αφορά την εστίαση τους.
  Στην πραγματικότητα, πιστεύω ότι πρέπει ανάλογα με το άθλημα να κρατάμε ένα βασικό κορμό ασκήσεων και με βάση την αξιολόγηση του μυοσκελετικού ελέγχου που έχει γίνει στον αθλητή, να χρησιμοποιούνται οι κατάλληλες βοηθητικές ασκήσεις.
  Όσο περισσότερο δουλεύω με αθλητές και γυμναζόμενους τόσο περισσότερο βρίσκω ότι ο κατάλογος μου των βοηθητικών ασκήσεων διευρύνεται κυρίως λόγω των πολλών και διαφορετικών μυοσκελετικών προβλημάτων.