Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Σάββατο, 6 Απριλίου 2013

Σχετικά με την προπόνηση κοιλιακών





  Το αντιμετωπίζω καθημερινά, ασκήσεις κοιλιακών στην αρχή της προπόνησης του αθλήματος, στην αρχή της προπόνησης με βάρη, στο τέλος της αερόβιας προπόνησης, ασκήσεις κοιλιακών για τιμωρία, ασκήσεις κοιλιακών που "εκτελούνται", ασκήσεις κοιλιακών ξανά στο τέλος κάθε είδους προπόνησης, ασκήσεις κοιλιακών καθημερινά και επιλογή ασκήσεων από το δημοφιλές άθλημα του bodybuilding.

1. Οι ασκήσεις κοιλιακών δεν αποτελούν προθέρμανση.

2. Η προπόνηση των κοιλιακών πρέπει να γίνεται πάντα στο τέλος ενός προπονητικού προγράμματος. Οι κοιλιακοί συμμετέχουν στην σταθεροποίηση του σώματος και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση κατά τη διάρκεια οποιουδήποτε προπονητικού προγράμματος.

3. Η προπόνηση σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι τιμωρία, αλλά ευχαρίστηση.

4. Οι ασκήσεις κοιλιακών πρέπει να εκτελούνται σε όλο το εύρος κίνησης.

5. Η προπόνηση κοιλιακών δεν πρέπει να γίνεται καθημερινά, οι κοιλιακοί όπως και όλοι οι άλλοι μύες του σώματος χρειάζονται ξεκούραση για να δημιουργηθούν προσαρμογές.

6. Η επιλογή των ασκήσεων πρέπει να γίνεται με βάση τις ανάγκες του αθλήματος.

7. Η εμφάνιση των κοιλιακών δεν έχει καμία σχέση με τη λειτουργικότητά τους.