Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Βρικόλακες πνευματικής Ιδιοκτησίας

  Ένας πνευματικός βρικόλακας είναι ένα πρόσωπο που απορροφά τις ιδέες κάποιου και στη συνέχεια ισχυρίζεται αυτές οι ιδέες είναι δικές του.
  Αυτό είναι ένα φαινόμενο που βλέπω όλο και περισσότερο στη νεότερη γενιά. Υπάρχει μια ξεδιάντροπη κλοπή ιδεών, από κάποιους που δεν έχουν την κατάλληλη παιδεία για να παρουσιάσουν ένα θέμα, αντιγράφουν άρθρα, σημειώσεις από σεμινάρια, ολόκληρα σεμινάρια και ότι άλλο μπορούν και τα παρουσιάζουν σαν δικιά τους δουλειά και περιμένουν να αποκομίσουν άμεσα ή έμμεσα κέρδη εις βάρος κάποιου που έκανε όλη την αρχική δουλειά.
  Οι πνευματικοί βρικόλακες με έχουν προκαλέσει πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό και στο συνέδριο ʺFitness meeting 2013ʺ πραγματικά αγανάκτησα με την επιμονή κάποιων να θέλουν να τους δώσω το υλικό των σεμιναρίων, (στο συνέδριο από την διοργάνωση δεν υπήρχαν σημειώσεις και απαγορεύονταν η βιντεοσκόπηση, όπως και στα περισσότερα συνέδρια σε όλο τον κόσμο, εκτός των διαφημιστικών).
  Η εμπειρία από το παρελθόν δείχνει ότι κάποιοι που βιντεοσκοπούν δεν κρατούν τα βίντεο για δικιά τους χρήση αλλά τα μοιράζουν και σε άλλους και πολλές φορές και στο ίντερνετ, η συμμετοχή σε ένα σεμινάριο δεν σου δίνει το δικαίωμα να μοιράζεις αυτό που πήρες σε άλλους με ή χωρίς αντίτιμο.
  Τέλος σχετικά με το blog που διαβάζετε αυτή τη στιγμή, έχω πει αρκετές φορές ότι θα το κλείσω για να ησυχάσω από αυτό το φαινόμενο, το οποίο διαδίδεται σαν ιός και τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά.
  Κάποιος πήρε ένα άρθρο το ανέβασε στο δικό του blog και στη συνέχεια το πούλησε και στο athlisis.gr, όταν το είδα και του έστειλα να το κατεβάσει από το δικό του blog, μου απάντησε με ένα email που ʺέλεγε εντάξει φίλε το κατέβασαʺ, ούτε καν μια συγγνώμη, το άρθρο του όμως παραμένει εκεί που το πούλησε σαν δικό του.
  Πριν μερικές μέρες ένας γυμναστής μου είπε ότι ανέβασα στο δικό μου blog ένα άρθρο ενός φίλου του, έμεινα άφωνος για λίγο και στη συνέχεια τον ρώτησα για ποιον φίλο του μιλάει και για ποιο άρθρο, μου έδωσε την ηλεκτρονική διεύθυνση του φίλου του και είδα ένα δικό μου άρθρο να εμφανίζεται σαν άρθρο του ιδιοκτήτη του blog. Στη συνέχεια που επικοινώνησα μαζί του δεν είχε καμιά δικαιολογία να μου πει πέρα από το ό,τι και να του έλεγα είχα δίκιο, εγώ όμως βρέθηκα να απολογούμαι στο φίλο του και δεν ξέρω σε πόσους άλλους ότι ο κλέφτης δεν είμαι εγώ.
  Κάποιοι άλλοι είναι πιο επιτήδειοι παίρνουν κομμάτια από άρθρα και τα ενσωματώνουν μέσα σε δικά τους κείμενα και πραγματικά το αποτέλεσμα είναι γελοίο καθώς είναι εμφανές ότι το άρθρο που παρουσιάζουν είναι γραμμένο από δύο διαφορετικά άτομα.
  Τέλος αυτοί που αναδημοσιεύουν δικά μου άρθρα, αναδημοσιεύουν αυτά που τους συμφέρει, γιατί πολλά από αυτά που γράφω έρχονται σε αντίθεση με τη διαφήμιση που αυτοί προβάλουν από τα δικά τους site ή blog, δηλαδή κάποιοι κύριοι θέλουν να κερδίζουν χρήματα με τη δικιά μου δουλειά.
  Δεν διαφημίζω τίποτα μέσα από τα άρθρα μου και εκφράζω μόνο τη δικιά μου άποψη και όχι αυτών που με πληρώνουν να γράφω ό,τι αυτοί θέλουν.

  Αυτή η ανάρτηση έχει τη μορφή μιας τελευταίας ανακοίνωσης παράκλησης να μην αντιγράφονται τα άρθρα πριν καταλήξω στο κλείσιμο του blog.