Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016

Πλάγιες ανυψώσεις με πετσέτα


  Αν θέλετε να έχετε στο σώμα σας το μέγιστο αισθητικό αποτέλεσμα, θα πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή στη μέση μοίρα των δελτοειδών. Κάθε φορά που κερδίζετε λίγο περισσότερη μάζα στη μέση μοίρα των δελτοειδών κερδίζετε στο συνολικό σχήμα του σώματός σας μεγαλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα από οποιαδήποτε άλλη μεμονωμένη περιοχή του σώματος.
  Αυτή είναι μια παλιά ξεχασμένη άσκηση που θα δώσει έμφαση στη μέση μοίρα του δελτοειδή από δύο κατευθύνσεις, κάθετα και πλάγια, διπλασιάζοντας την αποτελεσματικότητα των συνηθισμένων πλάγιων ανυψώσεων με αλτήρες.
  Περνάτε μια πετσέτα μέσα από την τρύπα ενός δίσκου βάρους (χρησιμοποιήστε ένα δίσκο 5 κιλών για να ξεκινήσετε). Πιάστε τις άκρες της πετσέτας με τον δίσκο στο κέντρο της πετσέτας και εκτελέστε πλάγιες ανυψώσεις με τα άκρα της πετσέτας.