Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

Πλάγιες ανυψώσεις με μπάρα



 
  Αν θέλετε να έχετε στο σώμα σας το μέγιστο αισθητικό αποτέλεσμα, θα πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή στη μέση μοίρα των δελτοειδών. Κάθε φορά που κερδίζετε λίγο περισσότερη μάζα στη μέση μοίρα των δελτοειδών κερδίζετε στο συνολικό σχήμα του σώματός σας μεγαλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα από οποιαδήποτε άλλη μεμονωμένη περιοχή του σώματος.
  Αυτή είναι μια νέα άσκηση που θα δώσει έμφαση στη μέση μοίρα του δελτοειδή διπλασιάζοντας την αποτελεσματικότητα των συνηθισμένων πλάγιων ανυψώσεων με αλτήρες.
  Πιάστε ασύμμετρα μια μπάρα που είναι μονόπλευρα φορτωμένη (χρησιμοποιήστε ένα δίσκο 2,5 κιλών για να ξεκινήσετε). Από την θέση αυτή εκτελέστε πλάγιες ανυψώσεις προς την πλευρά που είναι φορτωμένη η μπάρα.