Συνολικές προβολές σελίδας

ΣΥΣΤΑΣΗ

Με πολύ καλή διάθεση δημοσιεύω στο παρόν blog κάποια άρθρα που πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσουν κάποιους συναδέλφους γυμναστές ή προπονητές, υπάρχουν όμως αρκετοί που αναδημοσιεύουν τα δικά μου άρθρα σε δικά τους site ή blog χωρίς αναφορά στο όνομά μου ή στο blog από όπου προέρχονται τα άρθρα.

Στο εξής απαγορεύεται ρητά σε όλους να αναδημοσιεύουν άρθρα από το παρόν blog και δικά μου άρθρα από οπουδήποτε αλλού τα βρουν διαθέσιμα.

Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2016

Και κατέληξα ηλίθιος υπηρέτης ηλιθίων



- Στην προσπάθεια να βοηθήσω τους συναδέλφους να αποκτήσουν πρόσβαση στη γνώση χωρίς να έχω κανένα προσωπικό κέρδος, γιατί δεν γράφω άρθρα που να οδηγούν σε επικοινωνία μαζί μου, τα τηλέφωνά μου δεν υπάρχουν πουθενά στο διαδίκτυο για να επωφεληθώ με κάποιον τρόπο, παρ΄ όλα αυτά ακούω συνεχώς σχόλια ότι γράφω άρθρα για να διαφημιστώ.
- Τον Ιούλιο που πέρασε κάποιος που με συνάντησε τυχαία στο δρόμο με κοίταξε με τρόμο και όταν τον ρώτησα τι συμβαίνει μου είπε ότι κάποιος του είπε ότι ΠΕΘΑΝΑ, έτσι έμαθα και τον θάνατό μου, όταν έπιασα από το λαιμό το άτομο που διέδωσε ότι πέθανα μου είπε ότι εννοούσε τον επιστημονικό μου θάνατο, όταν τον ρώτησα ποιες θα ήταν οι συνέπειες εάν η είδηση του θανάτου μου έφτανε ξαφνικά στη γυναίκα μου ή τις κόρες μου ο ηλίθιος δεν μπορούσε να μου απαντήσει.
- Δημοσιεύω ένα άρθρο τριών σελίδων και μέσα σε ένα λεπτό κάποιοι κάνουν like, πολύ γρήγορα διαβάζετε κάποιοι, υπάρχει και η αντίθετη πλευρά που κάποιος μου είπε ότι του αρέσουν αυτά που γράφω, αλλά δεν κάνει πια like γιατί ο μέντορας του δεν θέλει να κάνει like σε δικά μου άρθρα.
- Διέγραψα κάποιους από φίλους στο facebook γιατί έκαναν like σε ένα site που σε μια φωτογραφία ο μικρός γλουτιαίος είχε μετακομίσει πολύ χαμηλότερα, εάν είσαι γυμναστής ή προπονητής και πολύ περισσότερο γυμναστής με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών και δεν μπορείς με μια ματιά να καταλάβεις τι βλέπεις σε ένα site δεν χρειάζεται να σε έχω στους φίλους σε κανένα επίπεδο.
- Κάποιοι υπογράφουν σαν Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, προφανώς για να ξεχωρίσουν από τις εκατοντάδες που αποφοιτούν από διάφορες ιδιωτικές σχολές, ο πραγματικός τίτλος σπουδών που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, ο οποίος περιλαμβάνει και την προπονητική.
- Από την άλλη κάθε μέρα εμφανίζονται νέες ιδιωτικές σχολές με φανταχτερές επωνυμίες, διάφορους φανταχτερούς τίτλους σπουδών και πιστοποιήσεις που σε λίγους μήνες παράγουν γυμναστές, όπου βέβαια διδάσκουν πάντα οι καλύτεροι ειδικοί που δυστυχώς εγώ δεν έχω ξανακούσει το όνομά τους. Παρατηρώ ότι ο μέσος όρος ηλικίας των σπουδαστών και των προσφάτως αποφοίτων αυτών των σχολών ανεβαίνει συνεχώς.
- Πολλοί με ρωτάνε πότε θα κάνω κάποιο σεμινάριο, τους λέω ότι δεν πρόκειται να κάνω σεμινάρια για πολύ καιρό, υπόσχεση που είχα δώσει στον εαυτό μου και πέρυσι και κατέληξα να μιλάω σε ένα σεμινάριο για το ποδόσφαιρο, όπου ένα εκλεκτός συνάδελφος με διδακτορικό όπως δήλωσε δεν άφησε κανέναν εισηγητή χωρίς να τον διακόψει και να πει και αυτός τη δική του άποψη.
- Τέλος για πολλά χρόνια έκανα σεμινάρια για λογαριασμό συλλόγων γυμναστηρίων και ενώσεων γυμναστών με μόνη άμεση ή έμμεση ανταμοιβή όταν με βλέπουν κάποιοι από τους διοικούντες να αποστρέφουν το βλέμμα τους (να κάνουν πως δεν με βλέπουν) για να μην πω τι λένε πίσω από την πλάτη μου.
 
ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΗΛΙΘΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΗΛΙΘΙΩΝ